افزایش ۱۲ درصدی بستری‌های کرونا در خراسان رضوی

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا طی ۱۰ روز گذشته افزایش ۱۲.۵ درصدی داشته است.

دکتر محمد پهلوان کاشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار  کرد: در حال حاضر ۳۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۳۰۱ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. 

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۷  بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که از این تعداد ۸۵ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند. 

پهلوان تاکید کرد: متاسفانه بیشتر بیمارانی که در بخش  مراقبت ویژه بستری هستند افراد واکسن نزده و مبتلا به بیماری‌های مزمن هستند و در بسیاری از موارد مراجعه دیرهنگام شرایط بیماری را برای آنها سخت‌تر کرده است. 

وی گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا طی یک روز گذشته در سطح استان ۱۶۸ نفر بوده که از این تعداد ۱۲۷ بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید۱۹دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا طی ۱۰ روز گذشته افزایش ۱۲.۵ درصدی داشته است. 

پهلوان ادامه داد: همچنین ۹۸۲ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید